Uppdateringar!
3 posters
Uppdateringar!
Här kommer vi uppdatera nytt som händer här på SNAiLCAKE, så att ni säkert inte går miste om nya händelser! ^^
Nu har vi skapat en chatt/ett klotterplank! Kolla längst ner på framsidan. ^^ Snacka om allt mellan himmel och jord, eller ge bara korta uppdateringar om vad du gör just nu. Lite som twitter! Klicka bara på "logga in" i översta, högra hörnet så kan du chatta loss! ^^
Nu har vi skapat en chatt/ett klotterplank! Kolla längst ner på framsidan. ^^ Snacka om allt mellan himmel och jord, eller ge bara korta uppdateringar om vad du gör just nu. Lite som twitter! Klicka bara på "logga in" i översta, högra hörnet så kan du chatta loss! ^^
Cherished- Admin
- Antal inlägg : 9
Registreringsdatum : 11-03-27
Ålder : 29
Sv: Uppdateringar!
Det finns även en blogg nu också. Dock finns bloggen i själva forumet, än så länge. Och inte på en egen "sida" som på HS. Men det är inte som en vanlig forumskategori.
Sedan har vi fått en ny moderator, nämligen Lord.
Har ni fler tips/förslag så skicka gärna pm till mig och Cherished.
Sedan har vi fått en ny moderator, nämligen Lord.
Har ni fler tips/förslag så skicka gärna pm till mig och Cherished.
Tackar tackar!
Tänkte bara påpeka att chattrutan är väldigt bred och övre högra hörnet skyms av användarbaren.
Eller är det bara min dator som screwar med mig?
Tänkte bara påpeka att chattrutan är väldigt bred och övre högra hörnet skyms av användarbaren.
Eller är det bara min dator som screwar med mig?
Nej, det är okej, det var visst min dator...
Oh well, ser bra ut nu när jag faktiskt ser det.
Oh well, ser bra ut nu när jag faktiskt ser det.
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet