Er första hund
+6
Cherished
Sleazoid
Kaji
Obsession
Perfection
Buizel
10 posters
Sida 1 av 1
Er första hund
Jag tror nog att alla här har haft mer än en hund i hundparken ;D
Vem var eran första hund
Min första hund var *majsa*, hon var ljusgrön och jag fick henne av min bästis syster. ^^
Tyvärr var jag väldigt seg och blev inte mer än slädhund på henne.
Vem var eran första hund
Min första hund var *majsa*, hon var ljusgrön och jag fick henne av min bästis syster. ^^
Tyvärr var jag väldigt seg och blev inte mer än slädhund på henne.
Buizel- Antal inlägg : 220
Registreringsdatum : 11-03-27
Ålder : 26
Sv: Er första hund
PAHAH, min första hund hette Erika och var lila. :''D jag var också jätteseg och blev inte mer än slädhund. HOHO.
Perfection- Antal inlägg : 7
Ålder : 28
Min första hund hette Chicko. Den delade jag med min bror. xD Men ville sen ha en egen hund. Så då skapade jag Dream Dogy.
Jag hann aldrig skapa någon hund i den svenska parken. Så jag började för första gången spela på den danska hp1 där jag skapade min första hund Kaji, som fortfarande har stor betydelse för mig även fast jag inte spelar hp längre.
Och efter det hade jag bara honom och ingen mer
Så den teorin att alla skapat mer än en hp hund stämmer nog inte (A)
Och efter det hade jag bara honom och ingen mer
Så den teorin att alla skapat mer än en hp hund stämmer nog inte (A)
DIG KOMMER JAG IHÅG! (Även om du inte visste vem jag var.)Obsession skrev:Min första hund hette Chicko.
Kommer aldrig glömma min första hund, Pyttan123, som blev 9 år och sporthund. Hon hade en sådan ful grön/gul/gråaktig färg men whatevaa älskade henne ändå. :I
Sleazoid- Antal inlägg : 6
Ålder : 26
Min första hund hette Chokle, han var ljusblå. XD Till en början var han egentligen en hona, menmen... blev en hane istället. Det kändes bättre. :I
Som hona gick Chokle oftast runt i en blomperuk och brun kanin. Som hane gällde det vit gladi eller blå trucker. ^^
Som hona gick Chokle oftast runt i en blomperuk och brun kanin. Som hane gällde det vit gladi eller blå trucker. ^^
Cherished- Admin
- Antal inlägg : 9
Ålder : 29
Min första hund hette Crazy dog och han var blå. Som Cherished, så var han också en hona först. Men det kändes bättre att vara hane (:
Fast när jag bytte kön fick jag lite problem med min hk xD (Jag var inte så smart då)
Fast när jag bytte kön fick jag lite problem med min hk xD (Jag var inte så smart då)
Mad Jack- Antal inlägg : 12
Registreringsdatum : 11-03-28
Ålder : 28
Min svt hund hette Pikko, tänkte först döpa den till Pekka men blandade ihop lite O___o
H*n blev gräsgrön, som Kobra och favorithattén var grön gladi
Blev bara slädhund ;~;
Jag kom faktist inte ihåg om Pikko var hona eller hane ;p Haha
Men jag var bara åtta år så jag hade ingen hjärna då Xp
H*n blev gräsgrön, som Kobra och favorithattén var grön gladi
Blev bara slädhund ;~;
Jag kom faktist inte ihåg om Pikko var hona eller hane ;p Haha
Men jag var bara åtta år så jag hade ingen hjärna då Xp
JullanBullan- Antal inlägg : 76
Ålder : 27
Min hund hette Plutten och var ljusgrön :3
Sabaku no Gaara- Antal inlägg : 33
Jag hade två huvudhundar i Hundparkens historia, sedan hade jag lite olika hatthundar(hehehehe).
Men som svar på frågan så var Dougge min första hund. Jag var seg jag också, så han dog några gånger, men sedan blev jag aktiv och han blev jycklarhund inte långt innan nirvanan. c:
Han var kola-brun till en början men blev sedan gräsgrön(som Inter, om ni minns honom, han var min hp-bror förövrigt haha). Dougge hade alltid den där blåa punkfrisyr-hatten.
Men som svar på frågan så var Dougge min första hund. Jag var seg jag också, så han dog några gånger, men sedan blev jag aktiv och han blev jycklarhund inte långt innan nirvanan. c:
Han var kola-brun till en början men blev sedan gräsgrön(som Inter, om ni minns honom, han var min hp-bror förövrigt haha). Dougge hade alltid den där blåa punkfrisyr-hatten.
Amalthea- Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 11-03-29
Ålder : 27
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet