Hjälp-tråd.
3 posters
Hjälp-tråd.
Det är många som säger dem inte riktigt förstår sidan. T.ex hur man skriver ett nytt ämne eller skriver en respons. Jag kan tyvärr inte ändra allting till svenska.
För att skapa ny tråd tar man "New Topic" och ge ett svar i tråden är "Post Replay".
Är det någonting mer ni undrar så fråga på.
- Obsession
För att skapa ny tråd tar man "New Topic" och ge ett svar i tråden är "Post Replay".
Är det någonting mer ni undrar så fråga på.
- Obsession
Sv: Hjälp-tråd.
Varför blir det så att man bevakar en tråd man skrivit i? Det är jobbigt att få ett mejl om det hela tiden när någon skrivit i tråden.
Sabaku no Gaara- Antal inlägg : 33
Registreringsdatum : 11-03-28
Sabaku no Gaara skrev:Varför blir det så att man bevakar en tråd man skrivit i? Det är jobbigt att få ett mejl om det hela tiden när någon skrivit i tråden.
Jag vet inte varför det blir så. Det blev så automatiskt. Jag kan försöka fixa så att inte mail kommer, men jag tror inte det går att fixa. Kan inte lova någonting.
akki.Obsession skrev:Sabaku no Gaara skrev:Varför blir det så att man bevakar en tråd man skrivit i? Det är jobbigt att få ett mejl om det hela tiden när någon skrivit i tråden.
Jag vet inte varför det blir så. Det blev så automatiskt. Jag kan försöka fixa så att inte mail kommer, men jag tror inte det går att fixa. Kan inte lova någonting.
Sabaku no Gaara skrev:akki.Obsession skrev:Sabaku no Gaara skrev:Varför blir det så att man bevakar en tråd man skrivit i? Det är jobbigt att få ett mejl om det hela tiden när någon skrivit i tråden.
Kunde inte fixa det, tyvärr. Men jag hoppas inte det är någon större fara än att det är irriterande. ^-^
Jag fixade det i inställningar... XDObsession skrev:Sabaku no Gaara skrev:akki.Obsession skrev:Sabaku no Gaara skrev:Varför blir det så att man bevakar en tråd man skrivit i? Det är jobbigt att få ett mejl om det hela tiden när någon skrivit i tråden.
Kunde inte fixa det, tyvärr. Men jag hoppas inte det är någon större fara än att det är irriterande. ^-^
Sorry för att jag tog upp din tid >_<
Sabaku no Gaara skrev:Jag fixade det i inställningar... XDObsession skrev:Sabaku no Gaara skrev:akki.Obsession skrev:Sabaku no Gaara skrev:Varför blir det så att man bevakar en tråd man skrivit i? Det är jobbigt att få ett mejl om det hela tiden när någon skrivit i tråden.
Haha, d'aw. Raring, jag är moderator. Det är mitt jobb att hjälpa! Tycker det är roligt. C: Så du tog inte alls upp min tid.~
teehee, okej c:Obsession skrev:Sabaku no Gaara skrev:Jag fixade det i inställningar... XDObsession skrev:Sabaku no Gaara skrev:akki.Obsession skrev:Sabaku no Gaara skrev:Varför blir det så att man bevakar en tråd man skrivit i? Det är jobbigt att få ett mejl om det hela tiden när någon skrivit i tråden.
Haha, d'aw. Raring, jag är moderator. Det är mitt jobb att hjälpa! Tycker det är roligt. C: Så du tog inte alls upp min tid.~
Sabaku no Gaara skrev: Jag fixade det i inställningar... XD
Var i inställningarna finns den ändringen? Letade igenom men kunde inte hitta, men det kan bero på att jag är trött och inte kan koncentrera mig....
Azette- Antal inlägg : 173
Azette skrev:Sabaku no Gaara skrev: Jag fixade det i inställningar... XD
Var i inställningarna finns den ändringen? Letade igenom men kunde inte hitta, men det kan bero på att jag är trött och inte kan koncentrera mig....
På den sista komentaren längst ner i högra hörnet står det "sluta bevaka det här ämnet." ^^
Obsession skrev:Azette skrev:Sabaku no Gaara skrev: Jag fixade det i inställningar... XD
På den sista komentaren längst ner i högra hörnet står det "sluta bevaka det här ämnet." ^^
Nu förstår jag, tack :3
Azette- Antal inlägg : 173
Man trycker på Profil >> Inställningar >> "Underrätta mig via e-post vid svar" och fyll i Nej.Azette skrev:Obsession skrev:Azette skrev:Sabaku no Gaara skrev: Jag fixade det i inställningar... XD
Nu förstår jag, tack :3
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet