Obs bilder.~
+4
JullanBullan
Buizel
Sleazoid
Obsession
8 posters
Obs bilder.~
Jag har inte ritat på jätte länge. Igår så började jag rita på en Lady Gaga bild. Den blev inte så bra, jag kan göra bättre.
Vill dessutom påpeka att jag inte gått i någon rit-kurs eller någonting liknande. Allt skuggande och skissande har jag helt och hållet lärt mig själv. c:
Vill någon bli ritad? Jag ritar gärna! 8D
Vill dessutom påpeka att jag inte gått i någon rit-kurs eller någonting liknande. Allt skuggande och skissande har jag helt och hållet lärt mig själv. c:
Sv: Obs bilder.~
JA DÄR ÄR MÄSTERVERKET! Den är så grymt vacker och jag älskar verkligen ögonen; lite sotiga, sådär. OCH HANDEN!!! Herregud. *_*Obsession skrev:
Du är så duktig. :'3
Sleazoid- Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 11-03-27
Ålder : 26
Du är väldigt duktig, ska du veta.
Buizel- Antal inlägg : 220
Obsession skrev:Buizel skrev:Du är väldigt duktig, ska du veta.
Hehe tack. c: ~
Varsågo~ ^^
Buizel- Antal inlägg : 220
Obsession skrev:Jag har inte ritat på jätte länge. Igår så började jag rita på en Lady Gaga bild. Den blev inte så bra, jag kan göra bättre.
Du har då talang!
Jag kan rita hundar någorlunda men absolut inte människor! Det kan du! *avundsjuk*
Apropå det sista, gärna! ;3
JullanBullan- Antal inlägg : 76
Registreringsdatum : 11-03-28
Ålder : 27
JullanBullan skrev:Obsession skrev:Jag har inte ritat på jätte länge. Igår så började jag rita på en Lady Gaga bild. Den blev inte så bra, jag kan göra bättre.
Du har då talang!
Jag kan rita hundar någorlunda men absolut inte människor! Det kan du! *avundsjuk*
Apropå det sista, gärna! ;3
Då vill jag gärna ha dina färger och kännetecken om du har några. ^^
JullanBullan- Antal inlägg : 76
Jättesnygg bild! Jag ritar också människor, men jag kan bara rita av fotografier, annars blir det bara efterblivet ;_;
Och aa, skulle gärna bli ritad :>
Kännetecken:
Och aa, skulle gärna bli ritad :>
Kännetecken:
Azette- Antal inlägg : 173
Jag ska rita er alla när jag får tid. c: Under helgen tror jag!
Tack för era komplimanger!
Tack för era komplimanger!
WAT.
Du är grymmmm! Rita gärna den här lilla figuren: http://amalthea1.deviantart.com/gallery/3892115#/d3a81a4
Du är grymmmm! Rita gärna den här lilla figuren: http://amalthea1.deviantart.com/gallery/3892115#/d3a81a4
Amalthea- Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 11-03-29
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet